poniedziałek, 30 marca 2015

Wilanów 2015 - Powrót z tarczą :)

Impreza zakończona, nie było łatwo ale udało mi się przynajmniej jeśli chodzi o konkurs malarski :) Co prawda modele pozostałych uczestników przedstawiały bardzo różny poziom, ale zebrałem aż 3 nagrody:

  • Nagroda publiczności za najlepiej pomalowaną pracę (Silahdarów)
  • I miejsce za najlepiej pomalowany oddział (Silahdarów)
  • II miejsce za najlepiej pomalowaną podstawkę dowódcy (Hussein Pasha)

Pierwsze miejsce za podstawkę dowódcy wyglądało by jeszcze lepiej ale przecież nie można mieć wszystkiego :)

Była jeszcze jedna kategoria konkursowa czyli diorama - co prawda nic w niej nie wystawiłem, ale zgłoszona została tylko jedna praca więc nagród nie było.

Wróciłem do domu zadowolony i potwornie zmęczony - oczywiście z nagrodami :) (kilka ogromnych książek i worek figurek na prawdę sporo waży!).

W przyszłym roku na 100% biorę udział w konkursie we wszystkich dostępnych kategoriach, no chyba że organizatorzy zmuszą mnie do sędziowania konkursu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz