środa, 18 marca 2015

Wilanów 2015 - Plan zrealizowany

Hura! Nareszcie skończyłem i jestem gotowy na wyprawę do Wilanowa. Mam nadzieję że uda mi się coś wygrać podczas Zawodów Malarskich organizowanych przy okazji Mistrzostw w Ogniem i Mieczem. W międzyczasie, tak dla relaksu, pomaluje jeszcze Osmański namiot, rannego Husarza, oraz chłopskiego przewodnika. Mam ciekawy plan aby dodać ich później na wspólną podstawkę tak aby połączyły wszystko w jedną dioramę. Biorąc pod uwagę zasady konkursu, diorama nie weźmie w nim udziału.

Hurrah! Finally, I finished, I'm very happy and ready to go. I hope, I will have a chance to get some prize ;) in Painting Contest held at the "By Fire and Sword" Polish Championship in Wilanów. In the meanwhile, just to relax, I plan to paint: Ottoman tent, wounded Hussar and Peasant Informer. I have a clever plan to add them to final diorama to combine all elements together. Of course, due to the rules, diorama will not take a part in a Painting Contest.


1 komentarz:

  1. Piękne. Zdecydowanie najlepsza jednostka osmańska, jaką widziałem.
    Naprawdę świetni.

    OdpowiedzUsuń